مایکروسافت : نمی توانید اپلیکیشن ها را روی کارت حافظه نصب کنید
 
دهکده اطلاعات
 
 

اگر اخبار ویندوزفون ۸ را دنبال کرده اید، یادتان می آید که هفته پیش استیو بالمر آن را معرفی کرد. در آنجا گفتیم که این سیستم عامل جدید از کارت های حافظه پشتیبانی می کند. مایکروسافت گفته بود که کاربر به راحتی می تواند ویدئو، عکس و موسیقی را روی کارت حافظه اسمارت فون ذخیره کرد. همچنین می توان اپلیکیشن ها را روی آن نصب کرد.

 

 

حالا کاشف به عمل آمده که این آخری دروغ بوده و شما واقعاً نمی توانید اپلیکیشن ها را روی کارت حافظه نصب کنید. یعنی برای نصب اپلیکیشن ها باید از حافظه داخلی آن استفاده کنید. منظور مایکروسافت از قابلیت نصب اپلیکیشن ها این بوده که اگر فایل نصب اپلیکیشن ها روی کارت حافظه باشد، می توانید آن را روی حافظه داخلی نصب کنید. اگر شما از مارکت پلیس ویندوز برنامه یا بازی دانلود کنید مستقیماً روی حافظه داخلی نصب خواهد شد.

کاربران ویندوزفون همچنان باید به حافظه داخلی دستگاهشان دلخوش باشند و برای افزایش تعداد اپلیکیشن هایشان باید اپلیکیشن ها و بازی های قبلیشان را پاک کنند (البته اگر حافظه اسمارت فونشان پر شده باشد).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود و آدرس downloadvillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 24119
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت